.

Můj příběh

Skvěle se vyznám v práci obchodního zástupce. Věnuji se ji přes 19 let a tak pomáhám obchodním zástupcům zlepšovat jejich prodejní výsledky. Díky vyšší efektivitě za stejný čas více prodají.

Díky práci obchodního zástupce, si plním své sny i sny mých blízkých. Vydělávám peníze, o kterých se mi na začátku ani nesnilo. S rodinou pravidelně jezdím na dovolenou do Alp i k moři, pořídila jsem si nové auto. Užívám si volnosti a svobody.

Vytvořila jsem si svoji obchodní strategii, díky které, jsem vždy patřila mezi nejúspěšnější obchodní zástupce. Být nejlepší, přináší mnoho výhod, které s radostí využívám.

Když jsem v roce 1996 začínala s prací obchodního zástupce, neznala jsem vůbec nic z toho, co znám teď. V práci „obchoďáka“ jsem viděla příležitost, jak vydělat peníze na své sny. O obchodních dovednostech jsem neměla ani páru.

Abych věděla, co mě čeká, jezdila jsem týden s budoucím kolegou na obchodní schůzky za jeho zákazníky. Každý den jsem nasávala informace o prodeji jako houba. Získala jsem představu, že je obchod pohoda a hravě ho zvládnu.

Hned u prvního zákazníka, jsem zjistila, jak chutná realita

Byla jsem na schůzce sama. Žádná pohoda. Místo toho šílený nervy. Vždyť nevím, jak schůzku začít, ani jak pokračovat. Natož, jak prodat. Pro jistotu jsem zaparkovala „starýho žigulíka“ za rohem, aby zákazníci neviděli, jakým autem jsem přijela. Dodnes nechápu, jak jsem prodala barevnou reklamu do černobílého katalogu. J Ten den jsem byla za hvězdu.

Po pár úspěšných schůzkách jsem si myslela, že už vím jak na zákazníky. Že už vím, jak prodávat. A ejhle, další srážka s realitou a mojí mylnou představou. Můj prodej začal váznout a s tím mizelo i mé nadšení.

Párkrát jsem si vzpomněla i na to, jak mi manžel i rodiče práci obchodního zástupce rozmlouvali, že to není nic pro mě. Ale já jsem chtěla jezdit lyžovat do Alp, mít nové auto, umožnit dětem studovat. A právě proto, jsem se rozhodla, že se naučím prodávat. Cítila jsem, že tato práce je moje jediná šance, jak proměnit své sny ve skutečnost. Jak sny začít žít.

Chtěla jsem se učit od těch nejlepších kolegů ve firmě, ale tvrdě jsem narazila

Brali mě jako konkurenci a soupeře v boji o zákazníky. Nechtěli mi nic říct. Žádné tipy, postupy, které bych mohla v praxi využít. Měla jsem jen to, co jsem okoukala v prvním týdnu na společných schůzkách s kolegou.

Uvědomovala jsem si, že mé obchodní znalosti dosahovaly minima, tak akorát na přežití. To se mi vůbec nelíbilo. Rozhodla jsem se, že to změním a postupně jsem si začala vytvářet vlastní obchodní strategii, která mě dostane až na vrchol, mezi nejlepší obchodní zástupce.

knihyMými prvními učiteli se stali Napoleon Hill, Dale Carnegie, Stephen R. Covey a každodenní trénink mezi zákazníky. Šla jsem cestou pokusů a omylů do té doby, než jsem se zúčastnila prvního školení.

V době mých začátků bylo firemních školení jako šafránu. O to víc, jsem se těšila na nové myšlenky a postupy, které si ze školení odnesu a využiji při prodeji. Postupy, které mi fungovaly, jsem přidávala do své obchodní strategie. Netrvalo to ani půl roku a patřila jsem mezi nejlepší obchodní zástupce.

 A bylo to tady

Měla jsem nové auto, placení leasingu nebyl žádný problém. Od té doby jezdíme s rodinkou lyžovat do Alp, v létě k moři. Nádhera. Pracovala jsem pro různé firmy a vždy jsem po pár měsících patřila mezi nejlepší „obchoďáky“. Dokázala jsem to, díky své propracované obchodní strategii.

Díky ověřeným prodejním principům a mé obchodní strategii jsem několikanásobně rozšířila maloobchodní síť zákazníků. Během prvního ½ roku jsem zvýšila tržby v přiděleném regionu na 3 násobek. Přivezla jsem nejvyšší měsíční tržbu v historii firmy. Díky nejlepším výsledkům a bohatým prodejním zkušenostem jsem školila nové obchoďáky. Moc mě to bavilo.

Práce se začínajícími obchodními zástupci mě přivedla k myšlence, pomoci většímu počtu „obchoďáků“

Při jejich zaškolování jsem stále narážela a narážím na stejné problémy, které jsem v začátcích řešila i já. Zjistila jsem, že se mě začínající obchodní zástupci ptají na stejné otázky, jako jsem měla i já. Chtějí nějakou „nalejvárnu, kde se dozvědí jak začít, co mají dělat, aby prodali, byli úspěšní a splnili si své sny.

Proto jsem v roce 2011 spustila projekt Školení pro obchodní zástupce. Přes 4.387 lidí si stáhlo zdarma e-knihu: „Nastartujte kariéru obchodního zástupce snadno a chytře“ a prošlo emailovými lekcemi s tipy pro zvýšení prodeje.

Díky paní Lence, která mě prosila o praktickou „nalejvárnu“ pro začínajícího obchodního zástupce, jsem vytvořila e-book: Manuál úspěšného obchodního zástupce.

Učím v něm obchodní dovednosti, které potřebujete znát pro uzavření obchodu. Jaké kroky a znalosti musíte zvládnout, aby zákazník chtěl koupit právě od Vás. Jak se dostanete od prvního telefonátu až k podepsání objednávky.

V e-booku jsou pro vás připravené nejenom tipy, návody a postupy, ale i konkrétní příklady z praxe a praktická cvičení. Díky tomu, si nastavíte základy vaší obchodní strategie, která vám bude u zákazníků fungovat.

Pokud se chcete do problematiky ponořit ještě hlouběji, pořádám i školení a workshopy, které vám dodají energii a chuť vyrazit mezi zákazníky.

 

Pošlete si e-book a další tipy navíc

Odhalte 7 chyb, které možná i vás připravují o peníze a zákazníky

Zjistěte, co ještě rozhoduje o uzavření objednávky a úspěšném prodeji. Jenom zvládnutí prodejních technik nestačí.