.

UŽ MÁTE DOST ODMÍTÁNÍ A NÍZKÉ ÚSPĚŠNOSTI PRODEJE? ŠTVE VÁS, ŽE MÁLO VYDĚLÁVÁTE?

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Prodej nemusí být stres. Oslovení a kontaktování zákazníků je hra, kterou zvládnete s přehledem i vy.

Zjednodušte prodej a užívejte si pohodu ♥

S nadšením jste začali dělat obchodního zástupce, ale ještě to není ono?

  • Už máte dost odmítání a rádi byste zvýšili úspěšnost vašeho prodeje?
  • Daří se vám méně, než byste chtěli?
  • Trápíte se, že vyděláváte méně, než jste očekávali?

Toto je v prodeji běžné

Stalo se vám, že zákazník řekl ne a nic od vás nekoupil.

Díky tomu se vaše nadšení pomaloučku vytrácí. Můžete mít pocit, že jste selhali. Pravděpodobně vám v hlavě začínají klíčit semínka pochybností.

Víte, že prožíváte podobný příběh jako 95% obchodních zástupců?

Dejte si šanci.

I vy můžete více prodávat.

Díky ověřeným postupům si víc užijete schůzky i komunikaci se zákazníky. Ještě víc vyděláte a získáte větší svobodu.

Jen si to představte.  Nejistota se změní na pohodu. Děláte, co vás baví, a ještě jste za to skvěle placeni.

Možná se vám tato představa zdá být, jako bláznivý sen.
Chápu vás a tuším, jak se cítíte.

Když jsem jako obchodní zástupce začínala, bylo to dobrodružství. Příležitost, jak si splnit sen o lyžování v Alpách a novém autě.

Byla jsem plná nadšení, ale chyběly mi prodejní dovednosti.

Informace, jak více prodat si kolegové nechávali pro sebe.
Nezbylo mně, než si vytvořit a používat vlastní obchodní strategii.

Příběh manuálu pro obchodní zástupce se začal psát v den,
kdy mně přišel e-mail s touto žádostí o pomoc.

„Jsem koordinátor obchodního úseku s tím, že budu cca 1x týdně navštěvovat zákazníky, s čímž mám pramalé zkušenosti.

Potřebovala bych nějakou praktickou „nalejvárnu“ pro začátek. "

V tu chvíli jsem si uvědomila, že se situace za 20 let téměř nezměnila. Stále jsou stovky „obchoďáků“, kteří hledají pomoc. Díky tomu se zrodil manuál pro obchodní zástupce.

Poslala jsem ho Lence a po pár dnech přišel od Lenky email plný radosti a nadšení.

Ivanko, velmi Vám děkuji, přišlo to a je to přímo skvělé. Pošlu Vám info o prvních dojmech z „cest“. Děkuji za Vaši pdf knihu pro obchodní zástupce, je super. Mějte krásné dny… S pozdravem Lenka

V „Manuálu úspěšného obchodního zástupce"

získáte ověřené prodejní principy, díky kterým za stejný čas více prodáte.

V 16 tipech je schováno kouzlo úspěšné obchodní strategie.

Pomocí této strategie,  můžete například několikanásobně rozšířit maloobchodní síť zákazníků. Během prvního ½ roku  zvýšit tržby v přiděleném regionu na 3 násobek. Přivézt nejvyšší měsíční tržbu v historii firmy, stejně jako já.

 

Teď tuto úspěšnou obchodní strategii můžete mít i vy.


Manuál úspěšného obchodního zástupce

V e-booku vám odhalím prodejní techniky, které potřebujete znát pro uzavření obchodu. Ukážu vám, které znalosti je důležité zvládnout, aby chtěl zákazník koupit právě od vás. V 16 krocích získáte postup, jak se dostanete od prvního kontaktu až k podepsání objednávky.
Připravila jsem pro vás nejenom návody a postupy, ale i konkrétní příklady z praxe a praktická cvičení. Díky tomu, si nastavíte základy úspěšné obchodní strategie.

Co se v e-booku dozvíte

Jak zaujmete a přesvědčíte zákazníky, aby koupili od vás

Ukážu vám, jak a kde získáte informace, díky kterým zákazníky zaujmete, přesvědčíte a úspěšně jim prodáte.

Jak se zbavíte strachu z telefonování

Předám vám účinný postup, díky kterému budete v pohodě volat i na studené kontakty.

Jak komunikovat se zákazníky, abyste více prodali

Získáte velice účinnou strategii, jak začít oslovovat zákazníky, abyste neztratili obchod nebo zákazníka.

Bojíte se námitek? Naučíte se, jak je milovat

Podělím se o skvělou techniku na zdolávání námitek, kterou si zamilujete. Dostanete konkrétní odpovědi na nejčastější námitky.

Jak použijete slevy, aby vám nezlámaly vaz

Proč neplatí „Dáte slevu a víc prodáte“. Proč jsou slevy krajní řešení. O kolik % provize se dobrovolně připravujete.

Jak díky plánování ušetříte hodiny času

a pojedete na další dovolenou. Odhalím vám strategii plánování tras. Ukážu vám kouzlo papírové mapy a diáře.

Nadšení majitelé e-booku vám vzkazují

“ Co mě tak může po 17 letech v obchodě překvapit” jsem si říkala. Přesně jako se vším. Ebook mi opět připomněl slovo pokora. Jak zásadní je se vracet v těchto materiálech i k 100x omletým věcem. Mít takovýto materiál, když jsem začínala, bylo by to o mnoho veselejší. Jestli si chcete usnadnit život a uspět s radostí, tak čtěte!
Mgr. Ivana Cikánkovárealitní expert, poradce
"Myslel jsem si, že jsem ostřílený obchodník. To, co jsem našel v tomto eBooku mi opět otevřelo oči. Nejprve jsem měl pocit, že se mám ještě hodně co učit. Ale teď už vím, jak se stát ještě lepším obchodníkem a být ve velkém předstihu před konkurencí. Navíc skvěle a poutavě zpracovaný eBook plný příkladů z praxe. Jestli chcete mít větší radost a lepší pocit ze svého obchodování, tak tato publikace nesmí chybět ve vaší knihovně."
Jiří Králobchodník-finanční poradce
Před čtením ebooku jsem měla pochybnosti, jelikož se pohybuji v obchodu již dvanáct let, nebyla jsem si jistá, zda tento ebook je vhodný pro mne, zda mi vůbec může něco nabídnout, zda bude pro mne jakkoliv přínosný.

Ebook určitě splnil, co sliboval, jelikož mi byl opravdu přínosem, ucelenými informacemi, svojí jasností, příklady. I když jsem si myslela, že vím, spoustu věcí opravdu vím, ale nepoužívám, proto bude pro mne přínosem i do budoucna jako opakování, při sklouzávání do prokrastinace či k myšlenkám, že něco nejde. Ebook bych doporučila nejen obchodním zástupcům ale celkově obchodníkům, líbí se mi celkově systém práce s klientem v ebooku, přístupy ke klientovi, udržování kontaktu a různé další zásady v ebooku obsažené.
Veronika Vejrkovámentor a konzultant
Po precitani ebooku som bola velmi spokojna s obsahom pre obchodnika. Pracujem 18 rokov ako obchodnik v tlacenych mediach a rada ho pouzijem s informaciami pre zaskolenie nasich obchodnikov.
Jana Bakičováobchodnik v tlacenych mediach
Kniha se velice dobře čte a je srozumitelná tedy i mě, laikovi, a informace v ní obsažené mi přijdou přínosné a hlavně logické, takže za mě máte velkou 1. Co vím už teď je, že Vaše e-knihy budu číst vícekrát a to proto, že začátky budou určitě těžké i navzdory týdennímu školení. Je super mít knihu v notebooku nebo tabletu, člověk tak využije i čas strávený cestováním .
Petrzačínající obchodní zástupce
Jsem rád, že se splnilo mé očekávání, načerpal jsem informace, které jsem hledal. Kniha se moc pěkně čte, nenudí a člověk má potřebu dočíst hned do konce srozumitelné rady, jak v určitých situacích postupovat. Celkově kniha čtenáře vede k tomu, aby se na situaci uměl dívat očima zákazníka, což je jedna z nejdůležitějších vlastností, kterou by měl "obchoďák" rozvíjet. K Manuálu jsem ještě dostal e-book s názvem Jak začít, kde jsou informace, které pomohou v úplném začátku a především při výběrovém řízení na pozici obchodního zástupce. Myslím, že je to skvělý doplněk.
Ondřej PražákOSVČ

CHCETE VĚDĚT, CO VÁS ČEKÁ? NAKOUKNĚTE

Chcete vlastnit 16 tipů úspěšné obchodní strategie, díky které zvýšíte vaši úspěšnost prodeje?

Tip pro vás 🙂

S návody a postupy uvedené v e-booku, za stejný čas víc prodáte = víc vyděláte.  

Klikněte na tlačítko Chci za stejný čas víc vydělávat a získejte úspěšnou obchodní strategii, díky které víc prodáte. Investice 590 Kč se vám mnohonásobně vrátí.

Mám pro vás ještě jednu skvělou zprávu

Při objednání e-booku „Manuál úspěšného obchodního zástupce“ dostanete ode mě zdarma dárek e-book,

Jak se stát obchodním zástupcem? Jak začít?

Možná si říkáte, proč vám dávám zdarma e-book v hodnotě 195 Kč jen tak?

  • Chci vám pomoci úspěšně zvládnout přijímací pohovor, kterému budete opakovaně čelit.
  • Důvodem jsou často neúspěšná výběrová řízení na pozici obchodního zástupce.
  • Možná byste si psali o radu, jak se na přijímací pohovor máte připravit 🙂

V e-booku „Jak se stát obchodním zástupcem? Jak začít?“

  1. Získáte odpovědi na nejčastější otázky pokládané na pohovorech.
  2. U každé otázky máte i konkrétní odpověď. Personalista vás nepřekvapí.
  3. Získáte postupy a 10 odpovědí, které potřebujete při přijímacím pohovoru znát, abyste byli přijati.
  4. Zbavíte se nejistoty a budete mít představu o průběhu přijímacího pohovoru
  5. Konkurenční doložka vás nezaskočí, poznáte její rizika.

Pro vaši jistotu malé shrnutí

Oba e-booky jsou vaše za pouhých 590 Kč, což je drobná investice oproti tomu, kolik tisíc vám vydělají, pokud je budete používat.

Nejenže ušetříte 195 Kč a už vás žádný pohovor nezaskočí, ale ještě na vás čekají bonusy. K e-booku „Manuál úspěšného obchodního zástupce" dostanete ZDARMA bonusy za 714 Kč.

Berete to?

+ BONUSY 

Kniha se velice dobře čte a je srozumitelná tedy i mě, laikovi, a informace v ní obsažené mi přijdou přínosné a hlavně logické, takže za mě máte velkou 1. Co vím už teď je, že Vaše e-knihy budu číst vícekrát a to proto, že začátky budou určitě těžké i navzdory týdennímu školení. Je super mít knihu v notebooku nebo tabletu, člověk tak využije i čas strávený cestováním .
Petrzačínající obchodní zástupce
Jsem rád, že se splnilo mé očekávání, načerpal jsem informace, které jsem hledal. Kniha se moc pěkně čte, nenudí a člověk má potřebu dočíst hned do konce srozumitelné rady, jak v určitých situacích postupovat.

Zmínil bych "slevovou spirálu smrti", která je zde naprosto skvěle popsaná. Dále mne velice zaujal tip, který se týká plánování tras a celkové rozvrhnutí denního - týdenního programu tak, abychom neplýtvali drahocenným časem. Také bych rád zmínil tip, týkající se konkurence, respektive několik tipů, jak zákazníkovi ukázat, že je pro něj výhodnější obchodovat s Vámi, nežli s konkurencí.
Dalším pro mě důležitým bodem, který mi v mnoha směrech pomohl je akvizice nových zákazníků a téma, které je zaměřeno na to, jak začít od nuly, jak zacílit na oblast, ve které se bude náš zákazník vyskytovat.
Příkladně rozepsaný tip vedení evidence je pro mě cennou radou, jak si informace o zákaznících evidovat a ukládat k pozdějšímu využití.

Celkově kniha čtenáře vede k tomu, aby se na situaci uměl dívat očima zákazníka, což je jedna z nejdůležitějších vlastností, kterou by měl "obchoďák" rozvíjet.

K Manuálu jsem ještě dostal e-book s názvem Jak začít, kde jsou informace, které pomohou v úplném začátku a především při výběrovém řízení na pozici obchodního zástupce. Myslím, že je to skvělý doplněk.
Ondřej Pražák

Možná máte obavy, že ověřené prodejní principy a úspěšná obchodní strategie nebude pro vás to pravé ořechové.

 

Chápu vás, a proto vám dávám záruku spokojenosti.

Jestliže během 14 dní od nákupu e-booku zjistíte, že pro vás Manuál úspěšného obchodního zástupce nemá žádný přínos, napište mi a já vám vrátím peníze zpět.

Pojďte do toho. Neváhejte. Vždyť nic neriskujete, máte záruku spokojenosti. Klikněte na tlačítko, Chci za stejný čas víc vydělat a během pár minut můžete začít používat 16 tipů úspěšné obchodní strategie.

E-book je v elektronické podobě, můžete ho využívat na PC doma i v práci.
Nebo kdekoliv na  cestách v chytrém telefonu, tabletu, notebooku,...

I když jsem v obchodu a to v různých oblastech celkem 12 let a vlastně principy všechny znám, ebook mi přijde super, protože jeho čtením jsem přišla právě na věci, které jsem přestala dělat a odsunula je do kolonky nedůležité. Kniha je super, ucelené, přehledné, kompletní, pro mě obrovský přínos!
Veronika Vejrkovámentor a konzultant