.

Jak získat nové zákazníky? Začněte lovit na LinkedIn

novi zakazniciPro firmy i obchodní zástupce je klíčovou otázkou: „Jak získat nové zákazníky?“ Alfou a omegou růstu firmy jsou zákazníci. V prodeji potřebujete nejen stálé zákazníky, ale i ty nové.  Díky akvizicím a novým zákazníkům jste schopni eliminovat ztráty při odchodu stávajících zákazníků ke konkurenci. Asi jsem vám neřekla nic nového pod sluncem.

Problém je většinou v najití správného zdroje, který by nám potenciální zákazníky přiváděl. Jenom si to představte, každý den mít 1 nového zákazníka. Že je to málo? Tak si představte 2, 5, 10, klidně i víc. Zní to krásně a bylo by fajn, kdyby na vás zákazníci stáli frontu, jako kdysi na banány.

Díky novým technologiím můžete využívat kombinaci různých zdrojů pro získání nových zákazníků. Každému může fungovat jiná kombinace, jiný přístup. Záleží na oboru podnikání, na povědomí zákazníků o vaší značce, zda začínáte nebo jste na trhu nějaký ten pátek.

Stále častěji se pro získávání zákazníků využívá i sociálních sítí. Především Facebook. Je pravdou, že je na něm každý? Získáte na něm i vy své nové zákazníky?

Mám na vás otázku.

Chcete lovit tam, kde loví každý a bojovat o kousek svého revíru?

Doufat, že se trefíte dřív než lovec, který stojí vedle vás? Moje představa o lovu je jiná. Málo známá oblast bohatá na úlovek, je mnohem lákavější. A co víc, úlovek je větší a kvalitnější.

LinkedIn, je tou skvělou a méně známou oblastí kde můžete ulovit větší kusy (rozumějte vedení firem).

Má to malý háček.

  • Nejdříve potřebujete na LinkedIn být a vědět, co chcete ulovit.
  • A znát, efektivní způsob lovu, abyste nestříleli naprázdno.

Otestujte si, jestli nejdete na medvěda s brokovnicí, která se hodí na zajíce.

Říkáte si, na LinkedIn jsem a nic zvláštního se neděje.

No právě.

Je to asi 4,5 roku, co jsem si na LinkedIn založila profil. Přátelé mi říkali, jsi profesionál, tak tam máš být, aby se o tobě vědělo. A ono nic. V té době jsem netušila, jak mohu LinkedIn využít ve svůj prospěch.

Chtěla jsem znát důvody, proč tam mám být. Začala jsem číst články a sledovat dění kolem LinkedInu.  Důvody, proč být na LinkedIn mi začaly dávat smysl. Některé rady jsem zavedla do praxe, a ejhle, ono to fungovalo. V té době se objevila LinkedIn Akademie od Jany Bártíkové. Neváhala jsem ani minutu. Využila jsem její vedení a podporu. Upravila svůj profil na LinkedIn podle jejich rad. Nastavila strategii a ono to funguje.

Lidé si otvírají můj profil a zajímají se o spolupráci. Žádají mě o přidání do mé sítě. Na webu mi roste návštěvnost. Některá školení pro firmy se uskutečnila díky kontaktů síti LinkedIn.

Mně osobně byznys funguje mnohem lépe na LinkedIn než na Facebooku. Může to být i pro vás zajímavý zdroj nových kontaktů, které už budete mít předehřáté, protože vás už znají a mají povědomí o tom co a a jaké kvalitě poskytujete. Linkedin Akademie Jany Bártíkové vám dá nejen odpověď na to, jak získat nové zákazníky na LinkedIn, ale rovnou vás to i naučí.

 

Našli jste v článku inspiraci? Pošlete ji i vašim přátelům. Budu ráda i za váš komentář :-)

E-book zdarma

Ivana Sáčková
Skvěle se vyznám v práci obchodního zástupce. Věnuji se ji přes 19 let. S radostí pomáhám obchodním zástupcům a podnikatelům zvyšovat úspěšnost a efektivitu prodeje. Díky tomu za stejný čas více prodají a žijí své sny.
Jsem autorkou jedinečného e-booku Manuál úspěšného obchodního zástupce , ve kterém předávám ověřené prodejní principy a úspěšnou obchodní strategii. Díky které jsem několikanásobně rozšířila maloobchodní síť zákazníků.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • Pošlete si e-book a další tipy navíc

    Odhalte 7 chyb, které i vás připraví o peníze a zákazníky.

    Zjistěte, co ještě rozhoduje o uzavření objednávky a úspěšném prodeji. Jenom zvládnutí prodejních technik nestačí.


  • Rubriky
  • Přidejte se k nám
  • Používejte tipy z tohoto e-booku a vydělávejte víc.