.
Pro firmy i obchodní zástupce je klíčovou otázkou: „Jak získat nové zákazníky?“ Alfou a omegou růstu firmy jsou zákazníci. V prodeji potřebujete nejen stálé zákazníky, ale i ty nové. Díky akvizicím a novým zákazníkům jste schopni eliminovat ztráty při odchodu stávajících zákazníků ke konkurenci. Asi jsem vám neřekla nic nového pod sluncem.
Problém je většinou v najití správného zdroje, který by nám potenciální zákazníky přiváděl. Jenom si to představte, každý den mít 1 nového zákazníka. Že je to málo? Tak si představte 2, 5, 10, klidně i víc. Zní to krásně a bylo by fajn, kdyby na vás zákazníci stáli frontu, jako kdysi na banány.
Díky novým technologiím můžete využívat kombinaci různých zdrojů pro získání nových zákazníků. Každému může fungovat jiná kombinace, jiný přístup. Záleží na oboru podnikání, na povědomí zákazníků o vaší značce, zda začínáte nebo jste na trhu nějaký ten pátek.
Stále častěji se pro získávání zákazníků využívá i sociálních sítí. Především Facebook. Je pravdou, že je na něm každý? Získáte na něm i vy své nové zákazníky?
Mám na vás otázku.
Doufat, že se trefíte dřív než lovec, který stojí vedle vás? Moje představa o lovu je jiná. Málo známá oblast bohatá na úlovek, je mnohem lákavější. A co víc, úlovek je větší a kvalitnější.
LinkedIn, je tou skvělou a méně známou oblastí kde můžete ulovit větší kusy (rozumějte vedení firem).
Má to malý háček.
Otestujte si, jestli nejdete na medvěda s brokovnicí, která se hodí na zajíce.
Říkáte si, na LinkedIn jsem a nic zvláštního se neděje.
No právě.
Je to asi 6,5 roku, co jsem si na LinkedIn založila profil. Přátelé mi říkali, jsi profesionál, tak tam máš být, aby se o tobě vědělo. A ono nic. V té době jsem netušila, jak mohu LinkedIn využít ve svůj prospěch.
Chtěla jsem znát důvody, proč tam mám být. Začala jsem číst články a sledovat dění kolem LinkedInu. Důvody, proč být na LinkedIn mi začaly dávat smysl. Některé rady jsem zavedla do praxe, a ejhle, ono to fungovalo. V té době se objevila LinkedIn Akademie od Jany Bártíkové. Neváhala jsem ani minutu. Využila jsem její vedení a podporu. Upravila svůj profil na LinkedIn podle jejich rad. Nastavila strategii a ono to funguje.
Lidé si otvírají můj profil a zajímají se o spolupráci. Žádají mě o přidání do mé sítě. Na webu mi roste návštěvnost.
Může to být i pro vás zajímavý zdroj nových kontaktů, které už budete mít předehřáté, protože vás už znají a mají povědomí o tom co a v jaké kvalitě poskytujete.
Inspiroval vás článek? Sdílejte ho s vašimi přáteli a budu ráda i za váš názor a komentář.